Zodra uw product gereed is voor transport, ontvangt u van ons een melding per email of telefoon. Er zijn verschillende mogelijkheden voor het transporteren van uw order:

Verzendwijze

Het is mogelijk om uw producten bij ons af te halen (Af fabriek) of door ons bij u op de gewenste locatie te laten bezorgen (FCA). Wij houden uw voorkeur bij in ons systeem. Dit is een blijvende verzendwijze (totdat u anders besluit). Wijzigt uw voorkeur? Laat het dan even weten, dan passen we dit gelijk voor u aan. Varieert de verzendwijze voor u per order, dan is het belangrijk dat wij per order op de hoogte worden gesteld! Het is altijd mogelijk om bij de gereedmelding van uw order te besluiten deze door ons te laten transporteren.

Eigen bezorgdienst

Wij hebben een eigen haal- en bezorgdienst, als verlengstuk van onze klantgerichte service. Het transport van krasgevoelige producten, hoeft daardoor niet meer te worden uitbesteed. Voor het verzenden van pakketten en pallets schakelen we vaste expediteurs in, waar we al jaren een vaste relatie mee hebben.

Duits beschikt over:

Transport en transportkosten

De transportkosten worden bepaald op basis van de lengte, het aantal en het gewicht. U ontvangt altijd een overzicht van de transportkosten op de offerte als u de orders standaard door ons laat versturen. Als wij op uw adres afleveren, berekenen we alleen de vervoerskosten door zonder eventuele opslagkosten. Zo blijven de transportkosten voor u zo laag mogelijk.

Leverdatum op de orderbevestiging

U vindt de leverdatum op uw orderbevestiging. Deze leverdatum is altijd ‘af fabriek’; dit houdt in dat uw order op deze datum bij ons gereed is. Wij doen altijd ons best om de gecommuniceerde leverdatum te halen. Bent u afhankelijk van de leverdatum, dan vernemen wij het graag zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden voor u op dat moment zijn.